چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند
سرخط خبرها

امتحانات دانش آموزان استان بوشهر، پنجشنبه (۱۵ دی ۱۴۰۱) لغو شد

  • کد خبر: ۱۴۳۶۱۵
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
امتحانات دانش آموزان استان بوشهر، پنجشنبه (۱۵ دی ۱۴۰۱) لغو شد
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تداوم بارندگی موجب لغو امتحانات داخلی دانش آموزان این استان در روز پنجشنبه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالله گنخکی شامگاه پنجشنبه اعلام کرد: به دلیل تداوم بارندگی و با تصویب ستاد بحران، تمام آزمون‌های داخلی مدارس همه دوره‌های تحصیلی در سراسر استان بوشهر، فردا پنج شنبه لغو شده است.

پیش از این نیز براساس تصمیم ستاد بحران استان بوشهر آموزش حصوری مدارس، فعالیت کودکستان‌ها و آموزشگاه‌های علمی و زبان شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی و دشتستان در نوبت بعد ازظهر به دلیل شدت بارندگی تعطیل شد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر از روز چهارشنبه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به این استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت جمعه، طی این مدت افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.

همچنین براساس پیش بینی هواشناسی استان بوشهر فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر جمعه شدت می‌گیرد و خلیج فارس تا روز جمعه هفته جاری با وزش بادهای جنوبی مواج و متلاطم است در این مدت دریانوردان باید از تردد غیرضرور اجتناب و در صورت دریاروی رعایت نکته‌های ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->